Liczba wyświetleń strony: 13379









Projekt - Hrabina Cosel
Ratujemy Belweder rok budowy 1716 - 1720
Skąd pomysł
[1.1] Projekt - Hrabina Cosel został uruchomiony po to, by uchronić przed ruiną zabytek, w którym zgodnie z legendą uwięziona była Anna Konstancja von Brockdorff (hrabina Cosel).
Co proponujemy
[1.2] W filmie, w którym przyglądamy się tej legendzie z bliska, proponujemy stworzenie nowej marki bezalkoholowego piwa smakowego dedykowanego kobietom. Marki posługującej się nazwą Hrabina Cosel oraz twarzą kobiety wygenerowaną na potrzeby projektu przez AI po to, by zysk z jej sprzedaży wspierał odrestaurowanie tej ponad trzystuletniej nieruchomości.
Dziwne "przypadki"
[1.3] Początkowo to było zwykłe zlecenie. Zgłoszono nam potrzebę sprzedaży pałacu, ale ... podczas prac nad filmem musieliśmy przyjrzeć się legendzie z nim związanej i wtedy zauważyliśmy coś, czego nikt nie zauważył przez ostatnich 300 lat. Następnie podczas prac nad podkładem dźwiękowym do filmu, napisaliśmy tekst piosenki, który jest odpowiedzią na przebój Sanah - Miłość jest ślepa. Następnie kobieta stworzona przez naszych grafików przy pomocy AI na potrzeby projektu zaczęła zachowywać się jak swój pierwowzór, oczarowując nas dokładnie tak, jak prawdziwa hrabina oczarowała króla Augusta II Mocnego. Następnie stworzyliśmy koncepty CHMIELLOVE i KARMELLOVE, a to sprawia, że wraz z konstrukcją aplikacji możemy w realny sposób przyczynić się do zmniejszenia spożycia alkoholu przez Polaków.
Zobacz film, przeczytaj pozostałe wyjaśnienia, dołącz do osób, które popierają nasze działania i obserwuj, jak rośnie społeczność wspierająca ten projekt
Projekt nadal w budowie. Nie reaguj!
Ścieżka dźwiękowa do filmu: projekt - Hrabina Cosel będzie wykorzystywać linię melodyjną utworu: Sanah - Miłość jest ślepa











Marka - Hrabina Cosel
Skąd pieniądze
[2.1] Jedynym skutecznym narzędziem, które może zapewnić odrestaurowanie, a następnie utrzymanie ponad trzystuletniego zabytku, są oczywiście pieniądze. Tych pieniędzy nikt nam nie da. Musimy je wykreować ...
Jak?
[2.2] Nagrywamy film, tworzymy tę witrynę i opisujemy projekt. Następnie prosimy Polaków o pomoc, czyli o dodawanie głosów poparcia dla tego projektu. Następnie czekamy na ponad 100 tysięcy osób, które dodały swój głos, a gdy będzie nas ponad 100 tysięcy, złożymy ofertę sprzedaży pałacu liderom rynku piwa w Polsce.
Oferta
[2.3] Taka oferta powinna spotkać się z zainteresowaniem, ponieważ przedmiotem sprzedaży nie będzie tylko pałac (Belweder), a już oczekiwane przez rynek marki KARMELLOVE i CHMIELLOVE, prawa autorskie do projektu no i najważniejsze ... baza ponad 100 tysięcy adresów e-mail do osób żywo zainteresowanych losami pomysłu, który zyskał Ich osobiste poparcie.
Celujemy precyzyjnie
[2.4] Badania wykonane przez firmę Openfield sugerują, że jest na rynku miejsce dla nowych marek bezalkoholowych piw smakowych dedykowanych kobietom. Z badań tych wiemy też, że Polki chętnie wezmą udział w głosowaniu, które będzie miało decydujący wpływ na ostateczny kształt pierwszych produktów posługujących się nazwą Hrabina Cosel i twarzą naszego projektu.
Koncepty
[2.5] Koncept CHMIELLOVE to propozycja wejścia na rynek z bezalkoholowym piwem o smaku chmielu. Chmiel jako roślina posiada wiele wartości prozdrowotnych. Warto więc wypromować markę, która sprawi, że spożywamy chmiel. Jeśli CHMIELLOVE bezalkoholowe wejdzie na polski rynek, to tym sposobem obniżymy poziom średniego spożycia alkoholu przez Polaków, ponieważ ktoś, kto kupił w danej chwili piwo CHMIELLOVE, nie kupi w tym samym czasie innego piwa chmielowego o standardowej zawartości alkoholu.
[2.6] KARMELLOVE to propozycja stworzenia konkurencji dla marki "Karmi". Smaki o naturalnych nutach kawy, imbiru, cynamonu lub karmelu rodzą pozytywne skojarzenia w umysłach kobiet pragnących odpoczynku po intensywnym dniu. Ten kierunek to dobry kierunek dla rozwoju konceptu KARMELLOVE.
[2.7] Zgodnie z założeniami kampania wprowadzająca nowe marki piw wykorzystujących nazwę Hrabina Cosel oraz twarz naszego projektu ma rozpocząć się na polach Belwedera i być kontynuowana w całej Polsce. Podczas tych imprez mają odbywać się degustacje oraz głosowanie w aplikacji.
W ten właśnie sposób ma powstać: ULUBIONE PIWO POLSKICH KOBIET
Obawa
[2.8] Bierzemy oczywiście pod uwagę to, że liderzy rynku piwa w Polsce zgodnie dojdą do wniosku, że nie zaryzykują zakupu praw do marki Hrabina Cosel od firmy o nieustalonej pozycji. Pomimo to nie zrezygnujemy z kierunku, w którym zmierza nasz projekt, ponieważ tylko w ten sposób możemy mieć realny wpływ na zmniejszenie średniego spożycia alkoholu przez Polaków.
Aplikacja
Intencja
[3.1] Jak opisujemy to w zakładkach: o projekcie oraz kto kupi Belweder, projekt - Hrabina Cosel wraz ze wszystkimi jego elementami stanowi wartość dodaną do zabytku po to, aby podnieść jego wartość w oczach potencjalnego nabywcy.
[3.2] Projekt - Hrabina Cosel wraz z zabytkiem mogą być oczywiście sprzedane komukolwiek, ale najbardziej zależy nam na sprzedaniu ich jednemu z liderów rynku piwa w Polsce. Dlaczego?
Skutek
[3.3] Ponieważ jeśli prawa własności do konceptów CHMIELLOVE i KARMELLOVE trafią w ręce jednej z wiodących firm piwnych w Polsce, to konkurencja będzie zmuszona podążać tą samą drogą. W ten sposób, wymusimy tworzenie wielu nowych marek piw o zerowej zawartości alkoholu, co jest zgodne z naszymi dążeniami.
[3.4] Kolejnym elementem, którym możemy wpłynąć na obniżenie spożycia alkoholu przez Polaków jest głosowanie skierowane do polskich mężczyzn. O konstrukcji tego głosowania przeczytasz w zakładce aplikacja.
Belweder
Muzeum
[4.1] To co już wiemy o legendzie związanej z hrabiną Cosel i pałacem wystarczy, aby przekształcić Belweder w muzeum. Majątek sławięcicki, do którego należał kiedyś Belweder, był swego czasu porównywany z majątkiem niemieckiego cesarza.
[4.2] Historia Sławięcic warta jest przypomnienia. Okoliczni mieszkańcy z pewnością byliby zadowoleni, gdyby Belweder przekształcono w muzeum.
To się da zrobić
[4.3] Ścieżka dookoła pałacu z tablicami informacyjnymi pozwoli na bezobsługowe działanie muzeum na zewnątrz. Napisanie aplikacji, która połączy to wszystko w funkcjonującą całość oraz umożliwi dobrowolne wspieranie obiektu, leży w granicach naszych umiejętności.
[4.4] Władze miasta Kędzierzyn - Koźle z pewnością również byłyby zadowolone z takiego obroku spraw. Liczymy na wsparcie ze strony urzędników. Czy tak będzie? Czas to pokaże.









Legenda
Fakty
[5.1] Istnieje wiele materialnych dowodów na to, że hrabina Cosel była więziona w wieży zamku Stolpen na terenie dzisiejszych Niemiec i nie istnieje żaden materialny dowód na to, że przebywała w Belwederze.
[5.2] W takim razie dlaczego mieszkańcy Sławięcic z dziada pradziada przekonani są o tym, że hrabina Cosel była w Belwederze uwieziona? Skąd wzięła się ta zapewne nieprzypadkowa, pokoleniowa pewność?
Co odkryliśmy
[5.3] Legenda o tym, że hrabina Cosel uwięziona była w Belwederze przetrwała 300 lat, aż do czasów dzisiejszych. Jest tak zakorzeniona w miejscowej pamięci zbiorowej, że nie sposób tego zmienić, ale ... nikt nie wziął pod uwagę tego, że legenda ta może okazać się prawdą. Nikt nie wziął pod uwagę tego, że Belweder był wybudowany jako więzienie dla hrabiny, lecz obiektu tego nigdy w tym celu nie wykorzystano.
[5.4] Przejdź do zakładki legenda i sprawdź, jak doszliśmy do tych wniosków. Przeczytaj wywiady z osobami, które pamiętają, co mówiono na temat Belwedera dawno, dawno temu.
Tekst piosenki
Kolejny przypadek
[6.1] Kolejny "przypadek" w trakcie tworzenia projektu - Hrabina Cosel dotyczy piosenki Sanah - Miłość jest ślepa. W związku jednak z tym, że wyjaśnień dotyczących okoliczności powstawania tekstu oraz jego potencjalnego wykorzystania nie da się skondensować do kilku zdań, postanowiliśmy poświęcić temu tematowi osobną zakładkę.
Statystyki
Przyzwyczajenie
[7.1] Gdy uruchamiamy serwis You Tube prawie zawsze mimowolnie spoglądamy na ilość wyświetleń utworu, który nas interesuje. W ten sposób określamy jego rzeczywistą popularność.
[7.2] Wiemy, że przyzwyczajenie to ma swoje korzenie w naszej podświadomości. Mając niewielkie pojęcie o czymś, z czym właśnie się spotykamy, pomagamy sobie podglądając, co na dany temat sądzą inni.
Liczniki
[7.3] Psychologia ma swoje określenie dla tego typu postępowania. Mechanizm, który nakazuje naszym opiniom brać pod uwagę opinie innych, nauka nazywa społecznym dowodem słuszności.
[7.4] Liczniki wyświetleń każdej ze stron projektu - Hrabina Cosel, to właśnie narzędzie, które pokazuje, jaką rzeczywistą popularność zdobywają nasze działania.
Na każdej ze stron licznik ten znajduje się pod klawiszem MENU
Widget
Problem
[8.1] Gdy wchodzimy na jakąkolwiek stronę (zakładkę) projektu - Hrabina Cosel, to licznik wyświetleń strony rejestruje takie wejście i jest to jak najbardziej prawidłowy zapis naszej aktywności.
[8.2] Jeśli jednak wchodzimy na konkretną stronę tylko po to, by sprawdzić, ile ona ma wyświetleń, to licznik nie powinien brać takiego kliknięcia pod uwagę.
Rozwiązanie
[8.3] Właśnie po to by "puste" klikanie nie tworzyło fałszywych wyników, stworzyliśmy zakładkę: statystyki. Na stronie tej możesz podglądać wszystkie liczniki projektu.
[8.4] Dla tych osób natomiast, które chcą podglądać, co się u nas dzieje, ale nie chcą wchodzić na stronę projektu, stworzyliśmy narządzie do szybszego dotarcia, do liczb. Narzędziem tym jest Widget, który umożliwia odczytywanie danych za pomocą jednego kliknięcia.
Facebook
Dyskusja o projekcie
[9.1] W związku z tym, że projekt - Hrabina Cosel zostanie w przyszłości sprzedany i nie będziemy już mieć możliwości kontaktu z pośrednictwem tej strony WWW, całą dyskusję na temat projektu przenosiny na nasz profil w serwisie Facebook.
[9.2] Zgodnie z założeniami projektu profil ten ma w przyszłości służyć przekazywaniu Państwu informacji o naszych kolejnych projektach.
Misja

Rewolucja trwa
[10.1] Od mniej więcej 10 lat sprzedaż piwa 0% rośnie w tempie dwucyfrowym. Powodem takiego stanu rzeczy jest postęp technologii. Kiedyś piwo 0% po prostu nie smakowało i nikt nie chciał go kupować. Obecnie możemy już kupić takie piwo zerowe, które i smakuje, i orzeźwia, a przecież o to najbardziej nam chodzi.
[10.2] Problem w tym, że my, Polacy, jesteśmy spóźnieni we wprowadzaniu na rynek piw o zerowej zawartości alkoholu. Inne kraje nas po prostu w tym działaniu wyprzedzają. Misją projektu - Hrabina Cosel jest przyspieszenie tego procesu.
Kto kupi Belweder
Trzy opcje
[11.1] Istnieją tylko trzy opcje sprzedaży pałacu. Każda z nich w pełni realizuje cel, dla którego powstał projekt - Hrabina Cosel.
[11.2] W związku z tym, że opis opcji tych to precyzyjny komunikat adresowany do osób zainteresowanych kupnem zabytku, poświeciliśmy temu zagadnieniu osobną zakładkę.
[11.3] W celu ułatwienia odnajdywania tych informacji, zakładkę: Kto kupi Belweder umieściliśmy w MENU.
Jak możesz nam pomóc
Ty decydujesz
[12.1] W zakładce jak możesz nam pomóc opisaliśmy pięć opcji pomocy dla naszych działań. To Ty decydujesz, czy nam pomóc i w jaki sposób.
[12.2] Najbardziej jednak pomagasz nam dodając głos poparcia dla naszego projektu. Dlaczego? Ponieważ projekt - Hrabina Cosel zakończy się sukcesem wtedy, gdy licznik pokaże głosów tych ... 100 tysięcy. Dlaczego dopiero wtedy? Ponieważ dopiero wtedy koncepcja stworzenia ulubionego piwa polskich kobiet przy okazji ratowania zabytku osiągnie poziom popularności, za który warto zapłacić.
Życzymy Nam Wszystkim powodzenia
Życzy zespół Wielu Osób zaangażowanych, bo ...
zatroskanych losem urokliwego zabytku stojącego samotnie w polu