Liczba wyświetleń strony: 337
Misja

Rewolucja trwa
Od mniej więcej 10 lat sprzedaż piwa 0% rośnie w tempie dwucyfrowym. Powodem takiego stanu rzeczy jest postęp browarniczej technologii. Kiedyś piwo 0% po prostu nie smakowało i nikt nie chciał go kupować. Obecnie możemy już kupić takie piwo zerowe, które i smakuje, i orzeźwia, a przecież o to najbardziej nam chodzi.
O rewolucji 0% w browarnictwie przeczytasz w raporcie, który możesz pobrać w zakładce: pliki do pobrania.
Czego chcemy
Projekt - Hrabina Cosel nastawiony jest na to, by przy okazji ratowania zabytku, wypromować co najmniej jedną markę piwa o zerowej zawartości alkoholu. Z jednej strony zależy nam na tym gdyż zespół tworzący ten projekt to sami abstynenci, a z drugiej strony dlatego, że to rozsądne i korzystne dla nas wszystkich.
Światowe trendy
Co ciekawe w dążeniach tych poruszamy się zgodnie z trendami światowymi. Z w/w raportu, który służy nam jako źródło wiedzy, dowiadujemy się, że my, Polacy, jesteśmy spóźnieni we wprowadzaniu nowych marek piw o zerowej zawartości alkoholu. Inne kraje nas po prostu w tym działaniu wyprzedzają i należy coś z tym zrobić.
W związku z tym postanowiliśmy, że misją projektu - Hrabina Cosel będzie przyspieszenie wprowadzania nowych marek piw 0% na polski rynek po to, aby zmniejszyć spożycie alkoholu przez Polaków, co przyczyni się do poprawy naszego wspólnego zdrowia
Jak to robimy
1. Używamy słowa "piwo" w nazewnictwie piw bezalkoholowych. W ten sposób piwo bezalkoholowe też jest piwem. Gdybyśmy nazywali np. CHMIELLOVE 0% napojem, to nie mieściłoby się ono w kategorii napojów alkoholowych i nie stanowiłoby konkurencji dla piw procentowych.
2. Wykorzystujemy popularność projektu - Hrabina Cosel do poinformowania polskiego społeczeństwa o tym, że piwo 0% to nie jest ten sam produkt, który kupowaliśmy 10 lat temu. Obecnie możemy już kupić takie piwo zerowe, które i smakuje, i orzeźwia, a przecież o to najbardziej nam chodzi. Tekst ten powtarzany jest w projekcie wielokrotnie.
3. Stworzyliśmy i przebadaliśmy dwie nowe koncepcje piw 0%. CHMIELLOVE i KARMELLOVE. W ten sposób wraz ze wzrostem popularności projektu - Hrabina Cosel będzie też rosło oczekiwanie na wprowadzenie dwóch nowych marek piw 0% na polski rynek.
4. W konstrukcji ankiety dla mężczyzn, w aplikacji - hrabina Cosel, usunęliśmy możliwość oddania głosu "przeciw" wprowadzaniu na polski rynek nowych marek piw o obniżonej zawartości alkoholu. W ten sposób dowiemy się, ilu polskich mężczyzn popiera tę inicjatywę, a to, ilu się jej sprzeciwia, pozostanie ukryte.
5. Wreszcie ... i to jest najważniejsze ze wszystkich naszych działań, wprowadzamy na rynek ideę stworzenia ULUBIONEGO PIWA POLSKICH KOBIET. Natomiast w związku z tym, że ULUBIONE PIWO POLSKICH KOBIET jest piwem 0%, wprowadzając ideę tę na rynek, przyczyniamy się do zmniejszenia spożycia alkoholu przez Polaków.
Życzymy Nam Wszystkim powodzenia
Życzy zespół Wielu Osób zaangażowanych, bo ...
zatroskanych losem urokliwego zabytku stojącego samotnie w polu