Liczba wyświetleń strony: 100
Założenia projektu
Cel
Pałac
Po wprowadzeniu (sprzedaży) marki - Hrabina Cosel na rynek, Belweder w stanie obecnym ma być okresowo udostępniany turystom przez co najmniej dwa lata.
Marka
Marka - Hrabina Cosel wcale nie musi trafić do producenta wyrobów alkoholowych. Jesteśmy otwarci na każdą propozycję, ale ... konstrukcja projektu zakłada sprzedaż pałacu wraz z marką jednemu z liderów rynku piwa w Polsce, ponieważ w ten sposób wymuszamy niższe spożycie alkoholu przez Polaków.
Profil Facebook
Nasz profil na w serwisie Facebook nie stanowi elementu projektu i nie podlega sprzedaży.
Kanał You Tube
Nasz kanał w serwisie You Tube nie stanowi elementu projektu i nie podlega sprzedaży.
Sukces projektu
Zakładamy, że projekt - Hrabina Cosel osiągnie sukces wtedy, gdy uda nam się zdobyć 100 tysięcy głosów poparcia
Aplikacja
Pierwsze prace dotyczące konstrukcji aplikacji, za pomocą której miałoby się odbywać głosowanie dotyczące stworzenia ulubionego piwa polskich kobiet już trwają. Napisanie takie aplikacji leży w naszym zasięgu.
Kampania
Kampania wprowadzająca markę - Hrabina Cosel na rynek ma rozpocząć się na polach Belwedera i być kontynuowana w całej Polsce. Podczas tych imprez mają odbywać się degustacje oraz głosowanie.
Efekt uboczny
Efektem ubocznym projektu - Hrabina Cosel jest niższe spożycie alkoholu przez Polaków. Odpowiedzi, dlaczego tak się dzieje szukaj tutaj.
Licencja otwarta
Nie nakładamy żadnych ograniczeń w udostępnianiu zdjęć opublikowanych pod adresem: hrabinacosel.pl. Jedynym wymogiem jest to, by zdjęcia były udostępniane wraz ze znakiem: Projekt Hrabina Cosel i kodem QR oraz to, aby nie były poddawane jakiejkolwiek obróbce graficznej.